להפיק אירוע חינה

איך מארגנים חינה ביתית בימי הקורונה?

עוד לפני ימי הקורונה, היו לא מעט זוגות שנהגו לקיים את אירוע החינה באופן מצומצם ולערוך אותו בבית או בחצר. והיום, בצל הקורונה, האירועים הביתיים הפכו לפופולאריים יותר, זאת בשל העובדה שאולמות האירועים סגורים, והמסעדות טרם שבו לשגרה. כך שהאופציה שעומדת בפני מרבית הזוגות היא לקיים את האירוע בבית. אבל מאיפה מתחילים? ריכזנו בעבורכם את כל המידע שחשוב לדעת.

תכנון לוגיסטי של חלל האירוע

בין אם תבחרו לקיים את האירוע בתוך הבית ובין אם בחצר, חשוב שתכננו את הלוקיישן באופן האידיאלי. מה חשוב לקחת בחשבון? את מיקום השולחנות, גודל השולחנות שתוכלו להציב בחלל, עמדות אוכל, עיצוב אופציונלי וכל דבר שאתם מתכננים למקם בחלל האירוע. כמו כן, יש לא מעט חברות מקצועיות שיכולות לסייע לכם להפיק אירוע חינה, החל מהפקה מאפס ועד להשכרת תלבושות ותפאורה.

טיפ: שימו לב שבימי הקורונה ההנחיות הנוגעות להתקהלות משתנות כל הזמן, ולכן חשוב להישאר מעודכנים על מנת להפיק את האירוע בהתאם לכמות האנשים המותרת.

ספקים

אירוע חינה הוא אמנם אירוע מצומצם, וכולל בדרך כלל את המשפחה הקרובה ביותר והחברים הטובים, ועם זאת, יש צורך במספר ספקים:

  • קייטרינג – נסו להעדיף קייטרינג שמביא עמו את כל מה שקשור לאוכל, לרבות שולחנות, כיסאות, סכו”ם וכו’. יש חברות קייטרינג שלא מביאות עמן את הציוד הנ”ל, ובמקרה כזה, תצטרכו לשכור את הציוד מחברת השכרה אחרת. עוגות ועוגיות לחינה בדרך כלל מזמינים מספק נפרד – קחו זאת בחשבון.
  • מוזיקה – בהחלט ניתן לשכור את שירותיו של דיג’יי מקצועי, כשחשוב לתאם עמו ציפיות בטרם האירוע. כמו כן, אם מדובר באירוע קטן, תוכלו להכין מבעוד מועד פלייליסט ולדאוג למערכת הגברה או רמקול.
  • עיצוב ואווירה – אחד הסממנים הבולטים של אירוע החינה הוא האותנטיות והמסורתיות, ולכן כדאי לשכור תפאורה מתאימה כמו גם תלבושות לחתן והכלה. כמו כן, ניתן לשכור תלבושות גם עבור האורחים, ובכך להכניס את כולם לאווירה המסורתית והמיוחדת.
  • עיסת חינה – את העיסה ניתן לרכוש בבתי טבע או בחנויות מסורתיות. הכנת העיסה היא פשוטה, וניתן להכין אותה באופן עצמאי בבית.

אירוע בלתי נשכח

אירועים ביתיים יכולים להיות מיוחדים ומרגשים במיוחד. מוטב להיערך מבעוד מועד ולהכין רשימה של כל הספקים הנחוצים להצלחת האירוע. מזל טוב!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד